Raashtram PBF
IndeksIndeks  PortalPortal  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Charakterystyka Croglin Grange

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

~Władca Rasy~

avatar

Liczba postów : 156


PisanieTemat: Charakterystyka Croglin Grange   31.10.15 18:09

Croglin Grange
Stolica Wampirów



Słownictwo Wampirów:
 

    Budownictwo

      Architektura Gotycka.

    Szkolnictwo

      Szkoła dla Bogaczy - miejsce, w którym bogate dzieciaki, bogatych rodziców uczą się, jak być bogate, jak prowadzić Grę i jak nie przepuścić majątku, a go zwiększać... No i także dobrych manier itd.
      Wielka Pracownia Kamieni Szlachetnych - WPKS to nie tyle szkoła, co miejsce na robienie kursów, pobieranie nauk i zdobywanie doświadczenia w celu zostania jubilerem, czy nawet zaklinaczem. Pracują tu nawet z kryształami.
      Szkoła Dyplomacji i Handlu - wszelcy politycy, dyplomaci, bankierzy i znamienici handlarze, wynoszą swe bogate doświadczenie z tej właśnie szkoły, gdyż mistrzowie tych dziedzin nauczają tu każdego, kto ich zdaniem się nadaje i zda trudne egzaminy wstępne. Szkołę można kończyć w każdym wieku.
      Szkoła Podstawowa - chodzi o to, że każdy wampir wcześniej czy później, by móc normalnie pracować lub dziedziczyć majątek, musi wpierw ukończyć szkołę podstawową. Uczy się tam historii, podstawy dobrych manier, zachowań społecznych, przyucza do niektórych zawodów ewentualnie, a także uczy kontroli nad głodem i bezpiecznego pożywiania się.

    Kursy hamowania głodu i nieinwazyjnego odżywiania się są popularne i sponsorowane przez państwo - nie chcemy przecież żeby żywiciele padali jak muchy, tylko zostali z nami na dłużej.

    Opieka Medyczna

      Lecznica Croglin Grange - nie tylko służy do leczenia, ale jest też miejscem ofiarodawstwa. Można tu przekazać krew, fragmenty duszy, czy emocje, które potem będą przekazywane dalej i sprzedawane głodnym wampirom. Tak... dostaniecie za to monety.

    Prawa Miejskie

      Prawo pokarmu - każdy nie-wampir, który przybywa do Croglin Grange (stolicy) automatycznie zgadza się na bycie żywicielem. Za ewentualne straty emocjonalne, czy innego rodzaju państwo odpłaci się, a winny zostanie ukarany. "Żywicieli" obejmuje specjalne prawo ochrony, nie wolno ich zabić.
      Kara Żywieniowa - przestępcy, złoczyńcy, zdrajcy i każdy kto w jakiś sposób złamał prawo, zagroził innemu wampirowi bez solidnych powodów lub naszemu pięknemu państwu zostaje zesłany na pewien okres kary do lochów skąd pobierane są z niego "składniki pokarmowe" dla wampirów. Im dłużej tam się jest, tym mniej z więźnia zostaje.
      Uprzywilejowanie kobiet - przedstawicielki płci pięknej nasze królestwa są dopuszczane do niektórych zawodów, a noszenie przez nie spodni i strojów "mało kobiecych" zostanie uznane za nową modę.
      Wsparcie Handlu - dofinansowania, specjalne kursy, dodatkowe zabezpieczenie na szlakach handlowych i negocjacje z innymi państwami w sprawie dobrych cech skupu i sprzedaży.


    Typowe Ubiory

      Straż Miejska - kobiety i mężczyźni w Straży noszą tego typu zbroje, w takich kolorach oraz ze "Znakiem Wampirów".
      Zbroja męskiego Gwardzisty - taki format, kolorystyka i "Znak Wampirów".
      Zbroja kobiecej Gwardzistki - taki format, kolorystyka i "Znak Wampirów".
      Kapłani Wampirów - tylko ważniejsi kapłani mają maski, które usuwają ich osobowość (w sensie, tracą imię, twarz itd - symbolika), ale każdy posiada kostur.
      Charakterystyczny akcent w modzie: peleryny (mężczyźni), kwiaty we włosach (kobiety)

      Znak Wampirów:
       


    Bóstwa Wampirów

      Bóstwa wyznawane w Hel zamieszkują Amarthos - gigantyczną ognistą górę wznoszącą się w nieznanym miejscu.
      Wiedźma to szalona bogini karmiąca się marzeniami i snami istot żywych, jej domeny to cierpienia i wiedza.
      Nito jest wędrującym bogiem śmierci, a także tych, co już umarli, oraz wędrówki –i tej oznaczającej podróż, i tej bezcelowej.
      Gwyn to waleczny bóg walki, wojny i współpracy oraz szeroko pojętego porządku.
      Seath, obserwator i istota nie wahająca się przed ryzykiem, to bóg cyklu dnia i nocy, powodzenia w dążeniu do celu oraz ambicji.


    Obrządki i Święta

      U mieszkańców Hel nie ma wielu świąt - czczą bóstwa na co dzień, czasem krótką modlitwą aby pomogły im coś osiągnąć.
      • Istnieją obrządki podczas których składa się Wiedźmie ofiary, by uzyskać wiedzę czy pomysły na jakiś temat.
      • Co roku świętuje się Śmierć Nito; wierzy się że on umarł jako pierwszy i wtedy nadeszła śmiertelność innych istot.
      Modły do Gwyna i obrządki z nim związane (składanie ofiar i święcenie przy jego ołtarzach broni) odbywają się głównie przy okazji wojny, a wojownicy, strażnicy itd. regularnie się do niego modlą.
      Obrządek dla Seatha, podczas którego składa się mu w ofierze przedmioty związane ze swym marzeniem czy ambicją, ma miejsce zazwyczaj gdy ktoś ma zamiar uczynic coś ryzykownego.
      Święto Równonocy istnieje u Gargulców i innych stworzeń zależnych od cyklu dnia i nocy; świętuje się głównie moment zupełnej harmonii w cyklu dobowym.


Zbiór Pieśni Wampirów:
 


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Charakterystyka Croglin Grange

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: 
Hel
 :: 
Croglin Grange
-



USEROWETECHNICZNE FABULARNEMECHANICZNE

Specjalna Wymiana



STRONY PARTNERSKIE


Eden



BFF Fora i Grupy




Fundacja dla Zwierząt Animalia

Forum (c) praca różnych autorów, w tym: Althei, Ethilinn, Gloriena, Anzhela itd.
Zainspirowały nas Legendy Raashtram
Pictures on this phorum do NOT belong to us and we do not own any rights to them.
Prosimy nie kopiować prac z tego forum. Także kodów!
Kod ogłoszeń jest oryginalnie z VPV,pracowali przy nim Drzuma i kilka innych osób z czarta.