Raashtram PBF
IndeksIndeks  PortalPortal  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 RASY

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: RASY   10.03.15 15:13

UWAGA!
Proponowane zawody, czy charakter itp. to jedynie nasze "propozycje". Są najczęściej spotykane u danej rasy, ale to nie znaczy, że wy nie możecie mieć całkiem innego charaktery czy zawodu niż jest w karcie rasy. Bądźcie kreatywni.

-> Rozpiska Charakterów <-

Własna rasa? Tak. Pod każdą rasą mogą być nawet 3-4 gatunki! A to znaczy, że możesz zaproponować własną pod-rasę!


Spis Treści Ras z linkami (kliknij tu):
 





Przegląd Ras
Nieobowiązkowe - tylko dla zainteresowanych.

Czyli krótki opis ras na forum, ich zależności między sobą i specyficznych informacji, których nie znajdziecie w kartach ras.

Kliknij by zobaczyć ciekawostki o rasach:
 



Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 08.12.16 14:15, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   20.03.15 18:50


Cheruby

Cherub ~ Uskrzydleni

Charakter PRAWORZĄDNY DOBRY

Cechy Zewnętrzne:
    • Białe skrzydła wyrastające z pleców (chowanie skrzydeł to bzdura i mit)
    • Raczej jasna karnacja i jasne kolory włosów
    • Skrzydła rosną; do 50go roku życia są małe, do 150go są średnie, a później w wieku 200 lat mogą końcówkami dotykać ziemi, więcej już nie rosną
Zalety i Wady:
    √ Latanie
    √ Odporność na niskie ciśnienie
    χ Fatalni pływacy
    χ Bardzo lekkie i delikatne ciało
Wrodzone Umiejętności:
    • Dyplomacja
    • Zwiększona percepcja
    • Odporność na zimno
    • Wywołanie wiatru skrzydłami
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Szlachta, Dyplomaci, Kapłani, Medycy, Bardowie
Długość życia:
    ponad 250 lat; od 200 roku życia ich skrzydła stają się długie do ziemi, a jedynymi oznakami starości są siwiejące włosy i wypadające lekko pióra; dorosłość osiągają w wieku 30 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój ze Szlachetnymi, Atlantami i Mitycznymi; Wojna z Demonami i Tytanami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:11, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   20.03.15 21:26


Azraele

Azrael ~ Uskrzydleni

Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Czarne skrzydła wyrastające z pleców
    • Bardzo jasna lub ciemna karnacja i białe lub ciemne kolory włosów
    • Skrzydła rosną; do 50go roku życia są małe, do 150go są średnie, a później w wieku 200ciu lat mogą końcówkami dotykać ziemi, więcej już nie rosną
Zalety i Wady:
    √ Latanie nawet przy dużym obciążeniu
    √ Odporność na niskie ciśnienie
    χ Brak możliwości pływania, idą na dno
    χ Wytrzymałe i silniejsze ciało uniemożliwia zwinne manewry w powietrzu
Wrodzone Umiejętności:
    • Zdolności przywódcze
    • Zwiększona: wytrzymałość
    • Odporność na zimno
    • Ciosy skrzydłami
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Strażnicy, Rycerze, Gwardziści i Dowódcy, Trenerzy Szermierki
Długość życia:
    ponad 250 lat; od 200 roku życia ich skrzydła stają się długie do ziemi, a jedynymi oznakami starości są siwiejące włosy i wypadające lekko pióra; dorosłość osiągają w wieku 30 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Chimerami, Lykantropami i Ludźmi; Wojna z Wampirami i Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:13, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   20.03.15 23:15


Dworskie

Dworski ~ Szlachetni

Charakter NEUTRALNY DOBRY

Cechy Zewnętrzne:
    • Spiczaste uszy, niekiedy lekko odstające
    • Jasna lub ciemna cera i jasne włosy
    • Bardzo smukłe, delikatne i wysokie
Zalety i Wady:
    √ Doskonały słuch
    √ Niezwykła zręczność i szybkość
    χ Delikatna budowa
    χ Bardzo słabo widzą w ciemnościach
Wrodzone Umiejętności:
    • Wycena
    • Dyplomacja
    • Zwiększona: percepcja
    • Zwiększona: zwinność
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Handlarze, Naukowcy, Jubilerzy, Szlachta
Długość życia:
    do 300 lat; nie starzeją się z wyglądu aż do 260 lat, potem ich włosy stają się białe, a skóra blada; dorosłość osiągają w wieku 25 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Wampirami, Atlantami; Wojna z Lykantropami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:13, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   20.03.15 23:24


Nocni

Nocny ~ Szlachetni

Charakter CHAOTYCZNY DOBRY

Cechy Zewnętrzne:
    • Lekko spiczaste uszy
    • Jasna cera i jasne lub ciemne włosy
    • Eleganckie, dystyngowane i smukłe
Zalety i Wady:
    √ Świetny wzrok w ciemności
    √ Niezwykła zręczność i szybkość
    χ Delikatna budowa
    χ Fatalni dyplomaci, kiepscy mówcy i ogólnie łatwo wpadają w kłopoty przez to, co mówią
Wrodzone Umiejętności:
    • Wycena
    • Widzenie w ciemności
    • Zwiększona: percepcja
    • Zwiększona: zwinność
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Handlarze, Naukowcy, Jubilerzy, Szlachta
Długość życia:
    do 300 lat; nie starzeją się z wyglądu aż do 260 lat, potem ich włosy stają się białe, a skóra blada, czasami też ślepną na starość; dorosłość osiągają w wieku 25 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Ludźmi, Atlantami; Wojna z Lykantropami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:15, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 10:20


Centaury

Centaur ~ Chimery

Centaur CHAOTYCZNY DOBRY

Cechy Zewnętrzne:
    • Zwierzęce ciało od pasa w dół
    • Najczęściej dwie pary nóg od konia, dużych kotów itd.
    • Umaszczenie sierści w odcieniach podobnych do skóry i włosów
    • Czasem rogi, spiczaste uszy lub pionowe źrenice
Zalety i Wady:
    √ Bardzo szybkie
    √ Bonusy od zwierzęcej rasy
    χ Problemy mobilne i życiowe związane ze zwierzęcą częścią
    χ Płochliwe, zwłaszcza na widok ognia. Muszą rzucać na siłę woli, a jak się nie powiedzie to rzucają się do ucieczki
Wrodzone Umiejętności:
    • Zwiększona: wytrzymałość
    • Zwiększona: odporność
    • Mobilność
    • Cechy posiadanego zwierzęcia i rozumienie danych zwierząt
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Pasterze, Strażnicy, Gońcy, Gwardziści, Handlarze
Długość życia:
    dorosłość w wieku 2 lat; żyją max do 80 lat; starzeją się tak jak ludzie od 70 roku życia
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Lykantropami, Atlantami; Wojna z Wampirami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:16, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 11:42


Fauny

Faun ~ Chimery

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Zwierzęce uszy, ogon i inne detale
    • Posiada cechy tylko jednego zwierzęcia
    • Zachowanie zbliżone do zwierzęcego
Zalety i Wady:
    √ Szybkość lub Zwinność w zależności od zwierzęcia
    √ Inne bonusy od zwierzęcych genów
    χ Problemy komunikacyjne z innymi humanoidami
    χ Nawyki życiowe i żywieniowe zbliżone do posiadanej zwierzęcej natury
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Nasłuchiwanie
    • Zwiększona: Siła lub Zwinność
    • Cechy posiadanego zwierzęcia i rozumienie go
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Myśliwi, Łowcy Głów, Handlarze, Medycy, Gosposie, Służba
Długość życia:
    dojrzałość w wieku 3 lat; max długość życia do 90 lat; starzeją się od 75 roku życia, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój ze Lykantropami, Ludźmi, Wampirami; Wojna z Tytanami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:16, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 13:55


Rdzenny

Rdzenny ~ Ludzie

Charakter NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wyglądają tak samo jak my
    • Różne kolory włosów i cery
    • Mogą być zarówno umięśnieni, jak i smukli
Zalety i Wady:
    √ Wiele możliwości rozwoju oraz przyswajania wiedzy, w tym o kryształach
    √ Potrafią nauczyć się i wykonywać dobrze każdy zawód
    χ Nie mają nadzwyczajnych cech zewnętrznych
    χ Ze wszystkich ras najbardziej podatni na choroby i zatrucia
Wrodzone Umiejętności:
    • Rzemiosło: wybierz rzemiosło
    • Specjalizacja: wybierz zawód
    • Ulepszone władanie przedmiotami z kryształami
    • Dwa dodatkowe miejsca na umiejętności
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Najróżniejsze
Długość życia:
    tak samo jak my, najdłużej 100 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi, Chimerami; Wojna z Tytanami, Wampirami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:17, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 14:20


Cyborgi

Cyborg  ~ Ludzie

Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Zmechanizowane niektóre części ciała Rdzennego (tylko ludzie mogą się łączyć z technologią cyborgów)
    • Twarda, lodowata skóra w miejscu, w którym są implanty
    • Numery seryjne i laboratoryjne gdzieś na ciele
Zalety i Wady:
    √ Implanty są o wiele bardziej wytrzymałe, silne i nie sprawiają problemów jak ludzkie ciało
    √ Zwiększona żywotność i zdatność do pracy jednostki
    χ Im więcej implantów, tym większe prawdopodobieństwo zostania przejętym przez Gethy - do 50% przerobionej powierzchni ciała nie ma prawie w ogóle ryzyka, a od 51% w górę ryzyko rośnie coraz bardziej (wzorzec)
    χ Możliwe wirusy i problemy spowodowane przez zaburzenia elektromagnetyczne lub działalność Gehtów
Wrodzone Umiejętności:
    • Zwiększona: wytrzymałość (tam gdzie implanty)
    • Zwiększona: siła (tam gdzie implanty)
    • Wytrwałość
    • Możliwość łączenia się z technologią Gethów
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Naukowcy, Straż, Łowcy Głów, Wynalazcy
Długość życia:
    Ludzkie części działa mają żywotność taką jak Rdzenni, do 100 lat i starzeją się tak samo; Implanty są trwalsze
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Chimerami, Lykantropami, Mitycznymi; Wojna z Wampirami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 01.12.16 20:52, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 14:53


Zwierzary

Zwierzar ~ Lykantropy

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • W formie ludzkiej wyglądają jak zwykli ludzie
    • W formie zwierzęcej wyglądają zupełnie jak zwierzę
    • W zwierzęcej formie można ich rozpoznać po ludzkich oczach
    • Mogą delikatnie zmienić część swego ciała z ludzkiego na zwierzęce, będąc w ludzkiej formie, np. uszy, ogon, kły, łapki itp.
Zalety i Wady:
    √ Możliwość przemiany w zwierzę i przejęcie jego cech
    √ Umiejętność porozumienia się z innymi zwierzętami gatunku, w który się przemienia
    χ Nagły wzrost emocji może powodować niekontrolowane przemiany
    χ Przy poważnych ranach nie może zmienić się znów w człowieka/zwierzę
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Zwiększona: percepcja
    • Znajomość natury
    • Przemiana w zwierzę
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Myśliwi, Łowcy Głów, Gońcy, Gwardziści, Straż
Długość życia:
    Maksymalnie do 100 lat, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydleni, Chimery, Atlanci; Wojna z Wampiry, Tytani
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:18, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 17:36


Bestie

Bestia ~ Lykantropy

Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • W formie ludzkiej wyglądają jak zwykli ludzie
    • W formie bestii wyglądają jak miks kilku zwierząt, max. trzech
    • W formie bestii można ich rozpoznać po ludzkich oczach
Zalety i Wady:
    √ Możliwość przemiany w bestię (miks maks 3ech zwierząt) i posiadanie ich cech
    √ Zwiększona siła i wytrzymałość, także w ludzkiej formie
    χ Nagły wzrost emocji może powodować niekontrolowane przemiany, a nawet napady agresji
    χ Przy poważnych ranach nie może zmienić się znów w człowieka/bestię
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Nasłuchiwanie
    • Zwiększona: siła
    • Przemiana w bestię - składa się maks z 3 zwierząt
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Myśliwi, Łowcy Głów, Gońcy, Gwardziści, Strażnicy
Długość życia:
    Maksymalnie do 100 lat, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Ludźmi, Chimerami, Atlantami; Wojna z Wampirami, Tytanami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:18, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 19:07


Żywioły

Żywioł ~ Mityczni

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wyglądają, jak zwykli ludzie
    • Kolory włosów i oczu są powiązane z żywiołem
    • Na czole, plecach lub torsie występuje pojedynczy tatuaż związany z żywiołem
Zalety i Wady:
    √ Korzystanie z kryształów swego żywiołu bez problemów
    √ Większa wytrzymałość dzięki nie do końca materialnej strukturze ciała
    χ Duża podatność na żywioł będący przeciwieństwem własnego żywiołu
    χ W razie utraty przytomności czy nagłych i silnych emocjach, żywioł może nieco wymknąć spod kontroli
Wrodzone Umiejętności:
    • Kontrolowane wybranego żywiołu
    • Przemiana w istotę danego żywiołu
    • Bezproblemowe korzystanie z kryształów swego żywiołu
    • Możliwość naładowania mocy kryształu swego żywiołu
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Zakonnicy, Kuglarze, Straż, Wynalazcy, Naukowcy, Handlarze
Długość życia:
    do 120 lat, z wyglądu starzeją się tylko do 40ego roku życia, potem wyglądają tak samo młodo; podczas zgonu zmieniają się w swój żywioł i rozpadają; dorosłość w wieku 18 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Ludźmi, Atlantami, Wampirami; Wojna z Tytanami, Chimerami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:19, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 19:32


Czaropisy

Czaropis ~ Mityczni

Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wyglądają, jak zwykli ludzie
    • Pionowe źrenice
    • Całe ciało pokrywają mniej lub bardziej widoczne tatuaże składające się z linii i różnych spirali oraz znaków
Zalety i Wady:
    √ Nieograniczone korzystanie z kryształów i wytwarzanie z nich żywiołów
    √ Niezwykle silna wola i wysoka inteligencja
    χ Zagrożenie utratą kontroli nad kryształem przy dekoncentracji i ze strony Molochów
    χ Muszą zapisywać swe ciało bolesnymi tatuażami by wzmocnić kontrolę nad kryształami i skupienie
Wrodzone Umiejętności:
    • Zwiększona: inteligencja
    • Dyscyplina
    • Wyczuwanie obecności kryształów
    • Kontrolowanie żywiołów kryształów bez ograniczeń
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Zakonnicy, Wynalazcy, Naukowcy, Medycy, Kapłani
Długość życia:
    do 100 lat, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi, Ludźmi; Wojna z Tytanami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:19, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 19:41


Lewiatany Syreny

Lewiatan/Syrena ~ Atlanci

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Rybi ogon od pasa w dół; u Syren z płetwą poziomą, a u Lewiatanów z płetwą pionową i na dokładkę jest znacznie dłuższy i bardziej giętki
    • Znacznie grubsze, długie włosy o mocnym połysku i z ozdobami w postaci morskich kwiatów czy wodorostów
    • Skrzela na szyi
    • Po przemianie ogona w nogi, niewiele wyróżnia ich od ludzi
Zalety i Wady:
    √ Niezwykle szybcy i zwinni w wodzie
    √ Możliwość przemienienia ogona w ludzkie nogi
    χ W ludzkiej formie, jeśli mocno się zamoczą (ok 70% powierzchni ciała), to wracają do swej "ogoniastej formy"
    χ Mocne słońce Asgardu czy południowe w Midgardzie, może poparzyć ich skórę, jeśli wystawią się na nie zbyt długo, chyba że użyją balsamu ochronnego, tego samego co wampiry
Wrodzone Umiejętności:
    • Zmiana ogona w nogi - związane z wielką uroczystością "wejścia w dorosłość"
    • Zwiększona: sprawność pod wodą
    • Piękny głos / Śpiew - Hipnoza
    • Oddychanie pod wodą i zdolność echolokacji
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Straż, Gwardziści, Marynarze, Handlarze, Rybacy
Długość życia:
    do 300 lat, w wieku 10 lat wchodzą w dorosłość i mogą zmieniać ogon w nogi, trwa to do 280 roku życia, wtedy nagle starzeją się na zewnątrz tak jak ludzie i nie mogą już wychodzić na ląd
Stolica Rasy:
    Atlantis II w sferze Asgard; wcześniej mieszkali w Atlantydzie w Utgardzie, ale wybuch zniszczył ich stolicę
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Lykantropami, Chimerami; Wojna z Wampirami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:22, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 19:52


Wodniki

Wodnik ~ Atlanci

Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Łuski w wielu miejscach na ciele, często pod kolor oczu, włosów itp.
    • Skrzela na szyi
    • Ostre kły i długie pazury
    • Błony między palcami u rąk i u stóp
Zalety i Wady:
    √ Niezwykle wrażliwi i wyczuleni na punkcie wibracji w wodzie i wszystkiego co się w niej dzieje, to coś więcej niż zwykła echolokacja
    √ Zdolności kamuflażu w wodzie w bezruchu
    χ Nie mogą przebywać zbyt długo z dala od wody. Minimum raz dziennie muszą się całe zamoczyć, chociażby na chwilę, inaczej zaczynają słabnąć i wysychać
    χ Łatwo wyprowadzić je z równowagi i mogą stracić nad sobą panowanie.. wystarczy zanieczyszczać wodę lub krzywdzić morskie stworzenia - łowienie ryb się nie liczy, bo Wodniki też je jedzą
Wrodzone Umiejętności:
    • Oddychanie pod wodą
    • Zwiększona: zwinność pod wodą
    • Plucie trucizną, której zbiorniki są za kłami - by ją uzupełniać muszą jadać specyficzne trujące wodorosty
    • Kamuflaż w wodzie - są niewidoczne i nie do spostrzeżenia, o ile pozostają w bezruchu
    Moce: Tak (ale tylko: woda, lód)
Preferowane Zawody:
    Straż, Handlarze, Medycy, Marynarze, Rybacy, Kapłani
Długość życia:
    do 200 lat; dorosłość w wieku 16 lat; starzeją się od 185 roku życia, ale nie widać tego, oprócz odpadających łusek i wolniejszych ruchów
Stolica Rasy:
    Atlantis II w sferze Asgard; wcześniej mieszkali w Atlantydzie w Utgardzie, ale po wybuchu ich domostwa zostały zniszczone
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Ludźmi, Chimerami; Wojna z Demonami, Widmami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:21, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 21:33


Nordowie

Nord ~ Tytani

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd człowieka
    • Minimalny wzrost dorosłego Norda to 180cm, maksymalny 240cm
    • W cieple skóra robi się sino-błękitna
    • Lodowata skóra w dotyku
Zalety i Wady:
    √ Bardzo silni i wytrzymali
    √ Większość zbroi i broni pochodzi z ich kuźni
    χ Podatni na ogień i wysokie temperatury
    χ Znacznie zmniejszona zwinność i subtelność
Wrodzone Umiejętności:
    • Rzemiosło: płatnerstwo
    • Zwiększona: siła
    • Dyscyplina
    • Całkowita odporność na zimno i marznięcie
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Kowale, Płatnerzy, Gwardziści, Grabarze, Drwale, Straż
Długość życia:
    do 130 lat; dorosłość w wieku 15 lat; starzeją się od 110 roku życia tak samo jak ludzie od 60ego
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój ze Atlantami, Demonami, Widmami; Wojna z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:23, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 22:06


Ogniki

Ognik ~ Tytani

Charakter NEUTRALNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • W ludzkiej formie wyglądają jak człowiek (kradną swój wygląd pierwszej istocie, którą zwabią i wciągną pod wodę, wchodząc z nią w kontakt, ale zapożyczony wygląd przybiera formę jak u rdzennego - zero skrzydeł, spiczastych uszu itp.)
    • Wpatrując się w ich oczy można zanotować powiększanie tęczówki, aż do zniknięcia białka oka
    • Jako ognik wyglądają jak błękitny, lub innego koloru płomyczek, przyjmujący różne formy i pulsujący w trakcie przemowy
Zalety i Wady:
    √ Potrafią oddychać pod wodą
    √ Mogą zmieniać się w bezcielesną postać płomyka (w ludzkiej formie mają "wewnętrzny ogień", który ich rozgrzewa - w ogóle nie marzną)
    χ Jeśli nie zabiją osoby, od której mają wygląd, to będą miały gdzieś swojego "bliźniaka"
    χ Mimo bycia Ognikami, są podatne na ogień
Wrodzone Umiejętności:
    • Zwiększona: charyzma
    • Uwodzenie
    • Oddychanie pod wodą
    • Piękny głos / Śpiew - Hipnoza w formie Ognika
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Bardowie, Kuglarze, Medycy, Kurtyzany, Karczmarze
Długość życia:
    Do 200 lat; dorosłość w wieku 20 lat; nie starzeją się, na koniec swych dni zamieniają się w kulę ognia, która tonie w jakimś akwenie; Rodzą się, gdy jakiś inny Ognik wygasa, lub ktoś tonie w jakimś akwenie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Lykantropami, Wampirami, Widmami; Wojna z Atlantami, Szlachetnymi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 08.04.15 23:17, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 22:57


Orkowie

Ork ~ Tytani

Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • Mocno zbudowane ciało
    • Lekko szarawa lub sina cera i odrobinę spiczaste uszy
    • Ozdoby w postaci kolczyków, tatuaży czy dziwnych fryzur
    • Kły na dole szczęki, zamiast u góry przy trzonowcach
Zalety i Wady:
    √ Odporność na zimno i gorąco
    √ Wielka wytrzymałość i odporność na trucizny
    χ Dieta uzależniona głównie od surowego mięsa
    χ Awanturniczy charakter może wpakować w kłopoty
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Zwiększona: wytrzymałość
    • Spostzegawczość
    • Odporność na zimno i ciepło
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Gwardziści, Płatnerzy, Karczmarze, Hadnlarze, Myśliwi, Łowcy Głów
Długość życia:
    do 120 lat, dopiero w wieku 100 lat zaczynają się starzeć na zewnątrz: siwe włosy, pomarszczona, ciemniejsza skóra; dorosłość w wieku 14 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Demonami, Atlantami, Lykantropami; Wojna z Szlachetnymi, Uskrzydlonymi, Mitycznymi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:26, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   21.03.15 23:21


Ventrue

Ventrue ~ Wampiry

Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Zapierające dech w piersiach uroda
    • Ciemne tęczówki lub bardzo jasne, najczęściej czerwone lub żółte
    • Kły są nienaturalnie długie, ostre
    • Język jest lekko spiczasty i nieco dłuższy
Zalety i Wady:
    √ Niezwykła żywotność i nieprzemijająca uroda
    √ Możliwość hipnozy i oczarowania swym wyglądem
    χ Nadwrażliwość na mocne słońce - w Asgardzie, lub w południe w Midgardzie - wymaga specjalnego kremu lub amuletu ochronnego
    χ Osoby niepijące krwi dłużej niż dwa tygodnie mogą stracić nad sobą kontrolę i zaatakować pierwszą żywą istotę, pozbawiając ją życia i wypijając jej krew
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Spostrzegawczość
    • Uwodzenie - Bardzo skuteczne
    • Przyspieszona regeneracja - zawarte też w ślinie
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Szlachta, Handlarze, Jubilerzy, Kurtyzany, Łowcy Głów, Medycy
Długość życia:
    do 500 lat, na zewnątrz starzeją się dopiero od 470 roku życia: srebrne włosy, zmarszczki; dorosłość w wieku lat 18
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Widmami, Szlachetnymi, Mitycznymi; Wojna z Lykantropami, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:27, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 11:13


Mekhety

Mekhet ~ Wampiry

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd dziecka lub nastolatka
    • Kiedy zaczynają łowy lub pożywianie, ich oczy mają czarny kolor - całe
    • Piękny, czysty głos
    • Oprócz powyższych, wyglądają jak ludzie
Zalety i Wady:
    √ Zwiększona żywotność i wieczna młodość z wyglądu
    √ Ogromny wpływ na inne istoty żywe, zarówno głosem, jak i niewinnym wyglądem
    χ Całe życie w ciałach dzieci lub nastolatków, przemiany tylko w pełnię; Niewielka liczebność rasy, gdyż nowe Mekhet rodzą się przy pożywieniu się prawie całą duszą żywej istoty i poświęceniu się Mekheta
    χ Chwila nieuwagi i mogą zabić lub pozbawić całkowicie pamięci swych żywicieli
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja
    • Umiejętność przybrania dorosłej formy, jedynie podczas pełni księżyca
    • • Piękny głos / Śpiew - Hipnoza
    • Pożywianie się 'duszą', potrafią tym samym zabierać wspomnienia, w dużej lub małej dawce, niekontrolowane kończy się zgonem żywiciela
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Medycy, Handlarze, Szlachta, Dyplomaci
Długość życia:
    do 600 lat; dorosłość w wieku lat 25; nie starzeją się z wyglądu, ale od 500 roku życia ich włosy robią się szorstkie i siwe, nie mogą używać hipnozy i są słabsze
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Widmami, Ludźmi, Mitycznymi; Wojna z Tytanami, Uskrzydlonymi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:28, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 11:32


Nieco pytań i odpowiedzi znajdziecie Tutaj.

Daevy

Daeva ~ Wampiry

Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wyglądają tak samo jak ludzie
    • Niezwykła uroda i wieczna młodość
    • Wszystkie zęby są lekko ostro zakończone
    • Oczy mają pionowe źrenice
Zalety i Wady:
    √ Długa żywotność i regeneracja
    √ Najłatwiejszy dostęp do pożywienia ze wszystkich Wampirów - emocje otaczają je ze wszystkich stron
    χ Możliwość upośledzenia zdolności do odczuwania danej emocji u żywiciela, jeśli pożywi się nią, a osobnik nie ma jej obecnie w nadmiarze
    χ Zimne i opanowane, nie odczuwają prawie w ogóle emocji, chyba, że świeżo po odżywianiu - wtedy czują przez pewien czas emocje, którymi się pożywiły
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja
    • Wyczytanie emocji - potrafią też dowiedzieć się czy ktoś kłamie czy nie
    • Dyplomacja
    • Zwiększona: siła
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Straż, Dyplomaci, Szlachta, Łowcy Głów, Gwardziści
Długość życia:
    do 400 lat; dorosłość w wieku 19 lat; starzeją się od 370 lat tak samo jak ludzie po 70ce
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Demonami, Mitycznymi, Atlantami; Wojna z Szlachetnymi, Uskrzydlonymi, Lykantropami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:29, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 12:54

Nieco pytań i odpowiedzi znajdziecie Tutaj oraz Tu.

Poltergeisty

Poltergeist ~ Widma

Charakter NEUTRALNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd istoty, którą opętał
    • Może się zdarzyć, że damska dusza będzie w męskim ciele i na odwrót
    • Odmładza i upiększa opętane ciało
    • W lustrze odbicie nie ma twarzy
Zalety i Wady:
    √ Zyskuje cielesne cechy opętanej istoty - Nie zyskuje umiejętności mentalnych i metafizycznych opętanego
    √ Zwiększa żywotność i odmładza swą nową postać, a także wskakuje "w jej buty" jeśli nikt nie zorientuje się, że to opętanie
    χ Jeśli nie wypełni swojej życiowej misji przez dłuższy czas, to może mieć problemy z panowaniem nad swoim ciałem i epizody opuszczenia go "niechcący" w różnych momentach
    χ Można przeprowadzić egzorcyzm, który uśmierca Widmo, albo niekiedy opętana istota próbuje przebić się swą świadomością, jeśli nie była bliska śmierci przy opętaniu
Wrodzone Umiejętności:
    • Wyczytanie skrytych marzeń
    • Chwilowe opuszczenie ciała i przybranie niematerialnej formy
    • Zwiększona: siła, nawet jeśli ciało opętane jest słabe
    • Umiejętność chwilowego opętania przedmiotu podczas krótkiego opuszczenia swego ciała
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Wszelakie - w zależności od opętanej rasy itp.
Długość życia:
    Ciało ma tą samą żywotność, jaką ma dana rasa, a jeśli umrze, a duch nie wypełnił swojego życiowego zadania to może zamienić się w złośliwe widmo nawiedzające jakiś region (NPC)
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Wampirami, Demonami, Tytanami; Wojna z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:30, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 14:10


Animaci

Animat ~ Widma

Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd człowieka
    • Kolory oczu, włosów i skóry uzależnione od przedmiotu, z którego powstał Animat
    • Dodatkowe cechy, jak znamiona, tatuaże, czy inne "bonusy" mogą występować w zależności od przedmiotu
    • Zimni w dotyku
Zalety i Wady:
    √ Zdolność przemiany w przedmiot, z którego się powstało, ale ożywiony - Przedmiot ożywa za sprawą silnych emocji jakiejś osoby/osób, które są z nim związane
    √ Zwiększona żywotność i regeneracja
    χ Słabe strony takie same jak u przedmiotu, z którego się powstało
    χ Problem z dostosowaniem emocji i zachowania do istot żywych
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja
    • Duża wiedza na temat przedmiotu, z którego się powstało i tego, co jest z nim związane
    • Przemiana w ożywiony przedmiot - np. łódź, figurka rycerza itd.
    • Jakaś cecha specjalna związana z przedmiotem, z którego się powstało - np. fotel  kojarzy się z odpoczynkiem, więc możliwość uśpienia innej osoby
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    W zależności od przedmiotu, od którego pochodzą, mogą nadawać się do każdego zawodu
Długość życia:
    nawet do 300 lat; nie starzeją się z wyglądu; "rodzą się" już dorośli
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Demonami, Tytanami, Wampirami; Wojna z Szlachetnymi, Lykantropami
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:30, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 14:46


Gargulce

Gargulec ~ Demony

Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • W ludzkiej formie wyglądają jak normalny człowiek o lekko poszarzałej cerze
    • Mają czarne lub czerwone oczy
    • Niekiedy ich skóra przybiera kolor i twardość kamienia
    • W formie gargulca wyglądają jak kamienne monstrum ze (lub bez) skrzydłami
Zalety i Wady:
    √ Ogromna wytrzymałość i zdolność przemiany
    √ Umiejętność szybowania w formie gargulca, o ile ma skrzydła
    χ Przymusowa przemiana w uśpionego gargulca za dnia w Asgardzie i na godzinę w południe w Midgardzie, a w Helu i Utgardzie w każdą pełnię na trzy godziny
    χ W trakcie uśpienia jest podatny na uszkodzenie lub inne "psikusy", więc należy się dobrze schować lub znaleźć ochronę
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja - ale tylko w ludzkiej formie
    • Zwiększona: siła - w formie gargulca większa
    • Przemiana w kamiennego stwora
    • Szybowanie w formie gargulca - o ile są skrzydła
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Straż, Gwardziści, Dowódcy, Kowale, Płatnerzy
Długość życia:
    do 200 lat; dorosłość w wieku 5 lat; nie starzeją się; w ostatnich dniach zmieniają się w twardy głaz gargulca i rozpadają na drobne kamyczki
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Wampirami, Widmami, Tytanami; Wojna z Uskrzydlonymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:31, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Dusza Świata Raashtram~

avatar

Liczba postów : 767


PisanieTemat: Re: RASY   22.03.15 15:28


Piaskuny

Piaskun ~ Demony

Charakter NEUTRALNY ZŁY

Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd pięknej istoty ludzkiej
    • Błoniaste skrzydła, niezbyt duże, ale z kolei mogą być malutkie
    • Długi lub krótki ogon, jaszczura lub lwa
    • Pionowe źrenice i lekko spiczaste uszy
Zalety i Wady:
    √ Umiejętność kontrolowania i odczytywania snów innych
    √ Możliwość krótkiego szybowania lub wysokich skoków albo lotu po przemianie
    χ Bezbronność, gdy są w czyimś śnie - ich ciało staje się wtedy małą lalką
    χ Silne uczulenie na czosnek oraz nieco wrażliwa skóra na promienie słońca jeśli w Asgardzie
Wrodzone Umiejętności:
    • Przemiana w nietoperza
    • Odczytywanie snów i koszmarów innych osób
    • Możliwość wejścia w cudze sny i ingerencji w nie, w miejscu ciała Piaskuna zostaje wtedy mała lalka o jego wyglądzie
    • Uwodzenie - silniejsze
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Kuglarze, Medycy, Kurtyzany, Karczmarze, Jubilerzy, Kapłani
Długość życia:
    niektóre żyją nawet 500 lat, cały czas wyglądają młodo, a w chwili śmierci, po protu zmieniają się w stertę piasku; dorosłość w wieku 20 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Wampirami, Tytanami, Atlantami; Wojna z Uskrzydlonymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
 






Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 27.03.15 14:31, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content

~~




PisanieTemat: Re: RASY   

Powrót do góry Go down
 

RASY

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: 
Organizacja
 :: 
Almanach Raashtram
 :: Kompendium Wiedzy
-



USEROWETECHNICZNE FABULARNEMECHANICZNE

Specjalna Wymiana



STRONY PARTNERSKIE


Eden



BFF Fora i Grupy




Fundacja dla Zwierząt Animalia

Forum (c) praca różnych autorów, w tym: Althei, Ethilinn, Gloriena, Anzhela itd.
Zainspirowały nas Legendy Raashtram
Pictures on this phorum do NOT belong to us and we do not own any rights to them.
Prosimy nie kopiować prac z tego forum. Także kodów!
Kod ogłoszeń jest oryginalnie z VPV,pracowali przy nim Drzuma i kilka innych osób z czarta.